לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

וילה בשרון – ליעד יוסף

תכנון ועיצוב: ליעד יוסף   צילום: אלעד גנון

הם הגיעו למעצב ליעד יוסף שיעצב להם את הוילה הפרטית בשרון שרכשו. הם ביקשו  מקום מפנק למשפחה הצעירה שהם, הורים ו-2 בנות קטנות, כשהסגנון העיצובי, לדבריהם –  בית "שהוא לא מלון ולא מוזיאון". בית חם שמכניס אווירה של כיף ונוחות מצד אחד וגם משרה רוגע ונחת לכל אחד.

"הדרישה הזו שלהם כלקוחות היא מדהימה עבור מעצב, ליצור עבורם בית משפחתי שיהיה נכון לצרכים שלהם. חופש עיצובי שבסופו של תהליך יוצר בית מהנה, מרווח ונעים. הסגנון הוא מודרני בגוונים מונוכרומטיים אך יש בו המון רכות, מרחב ותחושת יחד", מספר המעצב ליעד יוסף.

"הסלון והמטבח מאוחדים בחלל אחד אורכי שלו נבחרו קונטרסט גוונים – מצד אחד מטבח שחור ומלמטה ריצוף מרבל בהיר, גרניט פורצלן שנבחר באבני טל. ובכדי לרכך מעט את הניגודיות שילבנו ריהוט אפור עם נגיעות עץ בהיר במרכז החלל" הוא מרחיב.

"בקומת חדרי השינה יצרתי יותר חמימות בעזרת פרקט פישבון לכל אורכו בגוון בהיר בלונדי גם הוא ממחלקת הפרקטים המרשימה שבאבני טל. בחירה שמספקת "ספייס" נעים המשתלב בנינוחות עם פרטי הנגרות בגווני שחור ועץ טבעי".

"אל חדרי הרחצה בחרנו אריחי גרניט פורצלן – חדר הרחצה בקומה התחתונה ממשיך את הסגנון העיצובי הנבחר ומשלב את מניפת הניגודיות המונוכרומטית, ובה אריחים בהירים ונגרות שחורה. חדר הרחצה העליון ממשיך גם הוא את הקו העיצובי בקומה, שם נבחרו אריחי גרניט פורצלן אפורים עם ניחוח ורדרד ונגרות עץ טבעי. כאשר כל הסנטריה והחיפויים נבחרו באבני טל".

"ולסיכום בית מרווח בגוונים רגועים כך שיהיה אפשר להכניס אליו עוד הרבה צבעוניות משפחתית ומגוונת ועדיין לשמור על מראה נקי ולא מתאמץ. בית שהוא נטו בית עבורם", מסכם המעצב ליעד יוסף.