לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

הבית בצפון תל אביב – אורלית יוסף

תכנון ועיצוב: אורלית יוסף     צילום: תמיר רוגובסקי

בלב שכונה מתחדשת הוא עמד, כמו זקן השבט שראה את כל ההיסטוריה חולפת על פניו. מעל 50 שנה הוא ניצב כך וזו הסיבה שהוחלט להשאיר את הבית, בצפון תל אביב, כפי שהוא מהחוץ אך בפנים להפוך אותו למזמין, נעים וחמים למשפחה הצעירה עם שתי בנותיהם, שרכשה אותו.

השטח 150 מ"ר בנוי המתפרש על חצי דונם שטח כללי, ובגלל שיטת הבניה ההיסטורית השיפוץ היה לפרויקט הנדסי מורכב מאוד. אורלית יוסף שניצחה על עיצוב הפרויקט לקחה את בקשות הדיירים ולמעשה יצרה עבורם ריזורט מפנק בלב תל אביב. "כדי להעביר את התחושה הזו בחרתי בעיקר בשילוב של חומרים טבעיים לעיצוב הבית כולו החל מאבן 'בלו סטון' מותזת בצורות משתנות לריצוף החוץ, אבן 'בלו סטון' שברון לריצוף הפנים. עבור חדרי הרחצה של הילדים ומאסטר ההורים נבחרו פלטות דקות וגדולות שחיפו את החלל מהרצפה לתקרה ובעצם יצרו תחושת המשכיות מרגיעה כמו בספא. את האבנים כולם בחרתי ממחלקת האבנים המקצועית והרחבה שבאבני טל" מספרת אורלית.

"עבור החלקים שאינם מרוצפים באבן נבחר פרקט מחורץ בגוון חום עמוק המכניס עוד אווירה חמימה ונעימה לחלל וגם משתלב עם הקונספט הטבעי שביקשתי ליצור בכדי להעביר את תחושת הריזורט אל פנים הבית. הפרקט גם הוא ממחלקת הפרקטים של אבני טל".

להשלמת המראה כמובן נבחרו ממחלקת הסניטריה גם כל האלמנטים הדרושים לחדרי הרחצה, החל מחדר רחצה אורחים ועד למאסטר ההורים. יש משהו מאוד נוח לבוא למקום אחד שמספק לך גם את כל החומרים הדרושים, גם מבחר ענק לבחור ממנו (ולהתלבט 🙂 ) וגם נותן את כל העזרה המקצועית.

אז איך יצא?