לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

בית העץ – ורד בלטמן

תכנון ועיצוב: ורד בלטמן כהן    צילום: עמית גירון

הבית במושב, היה נוף ילדותם – בית הסבתא שהיו נוהגים לבקר בו בחופשות החגים. כעת, שב הבעלים אל המקורות והחליט להשיב לפעילות את החקלאות העצמאית שהייתה במקום, ובהם: לול תרנגולים, מתחם לחמורים וגן ירק נרחב. ומתוך כך לשמר את הבית בנחלה בצורתו האותנטית עד כמה שניתן.
המבנה בן קומה אחת מחולק לשני חלקים. חציו האחד מכיל 3 חדרי שינה וחציו השני את החלל המרכזי של הסלון והמטבח.ההחלטה לבחור בחומרים בצורתם הראשונית והטבעית נעשתה כדי לשמר את תפיסת האותנטיות והפשטות שמאפיינת את הבית והשטח כולו.
"לשם כך לוחות ליבנה שימשו בחלקו הפנימי לכל פרטי הריהוט וחיפוי התקרה. בחוץ השתמשנו בחיפוי עץ שעבר טיפול תרמי ואינו דורש תחזוקה. והגג חופה לוחות אבץ. אליהם שילבנו אריחי גרניט פורצלן קלאסיים שנבחרו באבני טל, בגווני חום –אפרפר לריצוף החלל הציבורי והתאמתו לפלטת הצבעים הטבעית. סוג האריח והצבעוניות הותאמה כך שנוכל להמשיך אותו גם לריצוף החוץ.
חדרי הילדים ומאסטר ההורים רוצפו עם פרקט אלון מעושן בגימור ראסטיק וסימני מסור. גם הוא ממחלקת הפרקטים של אבני טל ובגימור התואם את האג'נדה העיצובית שנבחרה.
להשלמת הפרויקט ולאגד את כל החומרים תחת גג אחד, בחרנו גם את אביזרי חדרי הרחצה ממחלקת הסניטריה של אבני טל. החדרים הרטובים שמרו על המראה ה כפרי עם נגיעות וינטג'יות קלות שהגיעו בעזרת אריחי ריבוע בגוון תכלת רך.
התוצאה לפניכם – בית חווה שכמו יוצר מיזוג מיוחד ומרגש בין סרט מערב פרוע לצימר יוקרה