לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

משרד אדריכלות מיכל האן

מאז הקמתו של הסטודיו בשנת 1998, תוכננו והושלמו בסטודיו "מיכל האן" פרויקטים מעוררי השראה בישראל בכלל ובמרכז הארץ בפרט.
תחום ההתמחות בו עוסק הסטודיו, הוא תכנון דירות, חללים ציבוריים, משרדים ודירות יוקרה במגדלים. התכנון האדריכלי הוא מורכב ודורש התמודדות מקצועית יומיומית עם מערכות רבות ומורכבות, כולל יועצים ובעלי מקצוע רבים העוסקים ספציפית במלאכת מגדלי היוקרה. למיכל האן ניסיון מעשי רב ומוכח בתכנון דירות יוקרה ובעבודה מול חברות קבלניות, יועצים, ספקים ומתאמי שינויים.
צוות המשרד כולל, מעצבי פנים, הנדסאי אדריכלות, שרטטים, מנהלי פרויקטים ומתאמי פרויקטים. לכול אחד מאנשי הצוות מומחיות במתן שירותי עיצוב אדריכליים משלב תכנון הקונספט ועד לשלב הפיקוח על הבנייה.
במהלך העיצוב והתכנון מקדיש הצוות תשומת לב רבה ללקוחותיו, כדי למצות את מלוא הפוטנציאל של התכנון בהתאם לרצונותיהם ותוך התחשבות בנתוני השטח.
ערכי הליבה של המשרד מתבטאים ברצון וביכולת להעניק ללקוחות שירות אישי ומקצועי שאין כדוגמתו.
הצוות נמצא בחיפוש מתמיד אחר חידושים שיספקו פתרונות יצירתיים ומקוריים, המזקקים באופן הטוב ביותר את שאיפותיו של הלקוח מגיבוש הקונספט העיצובי ועד לתכנון אלמנטים היוצרים מראה נקי, חוויתי ומזמין.
משרד אדריכלות מיכל האן מאמין ביכולתו של עיצוב נכון, לשמח, להפרות ולהעצים את חווית המתגוררים או העובדים במקום.
אנו מתכננים דירות, בתים, משרדים וחללים ציבוריים, במטרה לשפר את חייהם של המתגוררים והשוהים בחללים אלו. בכול חלל אנו יוצרים עיצוב שמשלב בין פונקציות ומעניק הנאה על זמנית.
אנו שואפים להתמיד בהתפתחות המקצועית, כדי להמשיך להעניק ללקוחותינו תכנון בעל ערך מוסף.

דירה בפרויקט בלו

גלריה

דירה בתל אביב.

גלריה

דירה בתל-אביב.

גלריה