לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

פרקט מקיר לקיר

יוני 17, 2020

לא רק באירופה. בשנים האחרונות הפך הפרקט להיות הריצוף המועדף על הישראלים.

אז איך קרה ש"השתחררנו מהפחדים" והתחלנו ליישם רצפות עץ בכל חללי הבית?

עד לפני כ-10 שנים היה נהוג לחפות בפרקט את חדרי השינה בלבד. רב הדירות והבתים היו מרוצפים בריצוף "קר" (אבן, טראצו או גרניט פורצלן), ומתחת לדלתות חדרי השינה כיסה סף אלומיניום את מעבר הריצופים.

בשנים האחרונות רבים מהבתים והדירות שאנו מתכננים מאופיינים בריצוף עץ בכל שטחן, למעט חדרים רטובים. מבחינה "פרקטית", כיום הלכות המכסות את שטח הפנים של המוצר הינן ברמה מאוד גבוהה ומספקות הגנה אמיתית גם בחללים "מועדים לפורענות", כגון המטבח.

 

הפרקט "מלביש" את הבית באחת, ו"מקבל" עליו בהתאמה את כל פרטי הנגרות, שטיחים, טקסטיל וכיוב'.

השיקולים בבחירת סוג הפרקט, הגוון והאופי שלו משתנים. בחירת הגוון והטקסטורה של הפרקט מאוד משמעותיים לאופי הפרויקט. בחירה של גוון טבעי עמוק יעניק נוכחות דומיננטית ומשמעותית לריצוף ויכתיב אופי סגנוני לחלל. בחירה של פרקט מולבן או מעושן עדין ימקמו אותו כ"רקע" עדין ופסטלי לפרטי העיצוב שיונחו עליו. בחירה של פרקט טבעי בהיר במראה  "unfinished" יעניק מראה סקנדינבי. כשהלקוחות מגדירים כי הסגנון המועדף עליהם הינו "נקי וחם" אנו ממליצים לחפות את כל החלל בפרקט. יש משהו מאוד חגיגי ביום שהפרקט מותקן. ברגע אחד החלל הופך "לבוש". מאתר בניה ל"בית".

 

לא נדרשים מאמצים עיצוביים מרחיקי לכת על מנת להשיג תחושה ביתית כשיש פרקט. תזרקו פופים לבנים על ריצפת פרקט, קצת צמחייה- והגעתם ליעד.

גלריית הפרקטים שלנו: