לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

בין האלגנטי לפרוע בדירת הגג בחולון

מאי 13, 2018

בדירה בת השבעה חדרים בחולון, הפרקט ה'אלגנטי' משתלב עם הבטון ה'פרוע' בעל טקסטורת התחרה. השילוב המקורי שיוצר חיבור סגנוני מפתיע, הוא רק דוגמה אחת מתוך רבות לאיזון הנכון בין החומרים השונים שכתוצאה ממנו נוצרת בחלל תחושה צעירה ונינוחה.

מי שהתעתד לגור בדירה הם בני זוג בפרק ב' של חייהם. במשפחה יש 4 ילדים; שניים בני 16 ו-18 ותאומים בני 4. בנפשם בני הזוג צעירים מאוד, ולכן הם ביקשו ממעצבת הפנים צביה קזיוף שתעצב להם דירה שרוחות של התחלה נושבות בתוכה. בני הזוג רצו בית צעיר ואקלקטי שיחבר יחד את כל פרקי החיים שלהם ובנוסף, ישדר מעוף ותחכום.

הקליק שנוצר בין קזיוף לבין בעלת הבית היה מידי. שיתוף הפעולה הנפלא הצליח להתגבר על תקציב מוגבל לתכנון מחדש של דירת קבלן. עקב מגבלות התקציב, קזיוף החליטה להשקיע את רובו בחלל האירוח ובשירותי אורחים, כאשר בשאר החדרים העיצוב 'פשוט' ורגוע יותר.

קיר אריחי בטון, בעיצוב מקורי של חברת אבני טל, משנה לחלוטין את מראה הסלון. מלבד העובדה שהקיר במרקם ה'תחרה' המיוחד מכניס טוויסט עיצובי, הוא משמש גם להסתרת חדר העבודה. גם בדירת הגג הנוכחית קזיוף מכניסה הלבשה חמה לאדריכלות הקלאסית בעלת הקווים הישרים והנקיים. החומרים החמים מפשירים את הקלאסיקה ומכניסים פנימה את הרוך הדרוש למגורי משפחה. פרקט טבעי ואריחי בטון שעליהם טקסטורה דמוית בד שיוצרת אשליה של תחרה – הם גולת הכותרת ביצירת ההרמוניה. תקרות מרחפות בסלון ומשחקי תאורה שקועה ותאורה מוסתרת חלקית, יוצרים אשליה של גובה ומעניקים לדירה מרווח נשימה.

 

מכיוון שהלקוחה אוהבת מאוד לבשל, היא בקשה מקזיוף לתכנן מטבח גדול ופרקטי עם שפע של מקומות אחסון. זו הסיבה לכך שקירות המטבח עשויים מפירטי נגרות המשמשים גם לאחסון. פריטים אלו נתפרו במיוחד לצרכים של הלקוחה. הגוון השולט במטבח הוא בהיר מאוד, כאשר שולחן האוכל בפינת האוכל בגוון חום כהה – מוסיף חיות לחלל. שפע של אור טבעי שנכנס למטבח מאיר את המקום ומעניק לו תחושה של חלל נקי, מאורגן ורחב ממדים.

קזיוף שוברת גבולות ויוצרת חיבורים חדשים באמצעות גלישה של אלמנטים עיצוביים לתוך חללים שונים. לדוגמה, קיר הבטון המעוצב גולש לתוך המטבח והופך את העיצוב כולו למקשה אחת שעוטפת את הבית.

שירותי האורחים נראים כאילו נלקחו היישר ממלון בוטיק אקסקלוסיבי. השירותים עוצבו כך שהם יתאימו ל"אירוח ערב". רצפת הפסיפס בדוגמת שפיריות של חברת סיצ'יס האיטלקית, הכיור מזהב, הקירות השחורים ומשחקי התאורה מעניקים לחדר השירותים מראה של קופסת תכשיטים יוקרתית.

בחדר השינה הלקוחות ביקשו להגדיל את שטח המקלחת ללא שבירת קירות ובלי לגרוע, לפחות למראית עין, משטח חדר השינה. קזיוף יצרה אשליה של חלל מרווח באמצעות שימוש בפרופיל בלגי כהה ובמשטחי זכוכית שמשתרעים מהרצפה עד התקרה. יש עדינות רבה במעבר בין הפרקט הבהיר שמשמש לחיפוי חדר השינה לבין רצפת חדר הרחצה – פסיפס של סיצ'יס שמשחק בין לבן לשקוף. החומרים שבהם בחרה קזיוף מצליחים להגדיל את שטח המקלחת וחדר השינה בהשקעה מצומצמת מאוד.

לתמונות נוספות מהפרויקט לחצו כאן