לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

Tranquillity הפרויקט של אושרי ודנה

Tranquillity

תכנון ועיצוב: אושרי אבירם ודנה קושמירסקי.  צילום: עודד סמדר

"מדובר באחת הדירות המאתגרות ביותר שנדרשנו לעצב…", כך פותחים את השיחה איתנו המעצבים והמתכננים של הפרויקט, אושרי אבירם ודנה קושמירסקי. "הדירה ממוקמת בבניין טרומי רב קומות, עם קירות חלוקה פנימיים עשויים בטון עבה, מה שאומר שלא ניתן כלל לבצע שינויים בחלוקת החלל. אנחנו צריכים להסתדר עם הקיים ועם זה לעבוד. פרט כזה, עבור מתכננים הופך את המלאכה לקצת יותר מורכבת, ואנחנו בחרנו להפוך את החיסרון ליתרון. את מה שלא ניתן לשנות הדגשנו והעצמנו – קירות הבטון הרוחביים, ואת מה שבניהם פתחנו והרחבנו", מספרים השניים.

היות ושני בני הזוג המתגוררים בדירה עובדים מהבית, הם ביקשו ליצור חלל מגורים רגוע ונעים, המתמזג באופן הרמוני עם חללי עבודה אווריריים, כאלו שיספקו להם נוחות מקסימלית ותחושה נעימה לעבוד. הדבר משתקף בבחירות העיצוביות וכן בפלטת צבעים רכה ושלווה, המלווה את כל חלקי הבית.

"החומרים הטבעיים הם תמיד הבחירה הראשונה שלנו בכל פרויקט וכך גם בדירה הזו" , מספרים אבירם –קושמירסקי. האבן הטבעית נפרשת בכל חדרי הרחצה שבבית – בריצוף, חיפויי הקירות ובמשטחי הכיור, שם הונחה אבן 'גולדן וויב' שנבחרה מההיצע האדיר של קולקציות האבנים, שבאבני טל.

להשלמת המראה נבחרו באבני טל גם הכלים הסניטריים עבור המקלחות ועבור המטבח. שם, למשטח העבודה נבחרה פלטת גרניט BELVEDERE בגוון כהה עם כתמים בגוונים חמים המשתלבים עם פלטת הצבעים.

"גם לריצוף מרחבי הבית, בחרנו את החומר הטבעי – פרקט אלון רב שכבתי בגימור מעושן – מוברש – מולבן עם לקה מט". עוד בחירה מהבית של החומרים – אבני טל. "כל אלו משתלבים עם בסיס העיצוב הנשען על אלמנטים, מחיצות ורהיטים בעיצובינו שנעשו costume made בעבודת יד של אומנים מקומיים" מסכמים אושרי ודנה.