לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

פנטהאוז ביפו – צביה קזיוף

תכנון ועיצוב: צביה קזיוף   צילום: עמית גושר

זהו פרויקט על חוף הים של יפו, נכס המתפרש על פני 190 מ"ר – דירת פנטהאוז בעלת שתי קומות הממוקמת בשכונת עג'מי ביפו, צופה לים ומהווה חיבור ישיר בין השכונה המורכבת והציורית לנוף הים המשתקף ממנה. "האופי העיצובי של בית המגורים הפרטי הזה נגזר מכל הסביבה האנושית שמקיפה את הבית, וגם זו שמאכלסת אותו – זוג גברים ותינוקת קטנה, שהנחו את תהליך העיצוב שלנו לפי אופיים ורצונותיהם" מספרת, האדריכלית צביה קזיוף.

דלת המעלית נפתחת ישירות לתוך הדירה ומיד נשקף נוף הים הכחול. חלל האירוח מוקף שתי מרפסות גדולות של 150 מ"ר, "את המרפסות הפכנו לגינה טוסקנית יפיפייה המתקשרת עם פנים הבית. הדיירים רצו דירה מפנקת, שתתאים לאירוח, לכן תוכנן מטבח חוץ עם פינת ברביקיו וסביבו ג'קוזי ובריכת זרמים. וכל הבית מופעל סביב טכנולוגיה מתקדמת", מסבירה קזיוף.

קומת הכניסה תוכננה לפעילות יומיומית ואירוח של בני הזוג. הקומה התחתונה מהווה את קומת החדרים וחדר המשפחה שהותאמו להורים טריים: מטבח נסתר בסמוך לחדר התינוקת למטרת האכלתה בשעות הלילה, יצירת חדר משפחה משחקי וצבעוני המורכב מפינת טלוויזיה נעימה עם ספה גדולה ומשפחתית , וזאת תוך תכנון הקומה ביצירת חללים מגוונים, מחוברים ויזואלית ומהנים.

בחירת החומרים היא מגוונת ומלוקטת מכל העולם. העושר החומרי של הדירה נלקח כולו מהמבחר האינסופי המצוי באולם התצוגה של אבני טל. בהשראת חוף הים וגווני החול המוזהב ובשילוב גוף התאורה מחישוקי פליז, הוצב קיר בחיפוי פסי זהב בהירים. לריצוף מרחבי הדירה נבחר פרקט אירופאי בהנחת פישבון המשתלב עם חיפוי הקירות המוזהב.

אריחי גרניט פורצלן בשילוב עם אריחי זליז', ייבוא אישי ממרוקו בגוון כחלחל נבחרו לחדר השירותים עוד שילוב של מזרח ומערב ויצירת חלל אקלקטי בין אירופה הקלאסית לעג'מי ישראל. אריחי טרה קוטה נבחרו לכל ריצוף החוץ במרפסות. "פלטת הצבעים המשלבת גוונים זהובים מדמים את קרני השמש כנרטיב החוזר על עצמו  מהשקיעה הנכנסת מהים", מסכמת צביה קזיוף.