לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

דירה במרכז תל אביב – ג'סיקה אברהם

תכנון ועיצוב: ג'סיקה אברהם    צילום: מאיה אבגר

ג'סיקה אברהם היא מעצבת הפנים וזהו הפרויקט הראשון שהיא עושה עם אבני טל וכבר פה ניתן לראות את היד המדהימה שיש לה בבחירת החומרים והיישום שלהם בפועל.

הפרויקט – דירה קטנה במרכז תל אביב שדרשה לא רק שיפוץ מהיסוד בשל היותה ישנה מאוד, אלא גם תכנון דקדקני לניצול מקסימלי של החלל הלא גדול. הדירה, שמעוצבת בסגנון נורדי-סקנדינבי, תוכננה מחדש והפכה לדירת בוטיק עם שלושה חדרים ומרפסת קטנה.

"היה חשוב לי לייצר תחושה של חמימות באמצעות תכנון ובחירת חומרים נכונה. עבור החיפויים והרצפה בדירה חיפשתי משהו על זמני שישתלב בצורה הרמונית עם שאר האלמנטים בחלל, כך הגעתי לאבני טל. אחרי שתי פגישות עם נורית, מעצבת פנים במקצועה ואשת מכירות במקום, נפלה החלטה על אריחי גרניט פורצלן ששולבו בחללים שונים בחלל", מספרת ג'סיקה.

"בתחילתו של הפרויקט היה נראה ששפע החומרים מבלבל אבל למעשה חוויית הקניה באבני טל היתה מקצועית ומדויקת מאוד", מוסיפה ג'סיקה. "השיחות הרבות שעשיתי עם נורית ועם שאר הצוות עזרו לי לבחור בסופו של דבר את החומרים הנכונים לסגנון העיצובי ולתקציב שעמד לרשותי" משתפת אברהם.

"בגלל הרצון לבחור את אותו הריצוף גם בחללים הציבוריים של הדירה, גם בחדר האמבטיה וגם במרפסת, היה ברור לי שנקודת המבט מהסלון אל תוך האמבטיה מחייבת קיר כוח ומשם הגיע הבחירה של האריח האיטלקי המהמם לקירות האמבטיה. התוצאה הסופית שהיא שילוב של אריחי גרניט פוצלן, נגרות מפורניר אגוז, משטחי קוריאן, שהיא על זמנית וחמימה".

"הטקסטורה המיוחדת של האריחים יוצרת שילוב מעניין בין החומרים והאלמנטים השונים בדירה. למשל, אריחי הסאבוויי בבקספלאש במטבח הם אריחים בעבודת יד שגם מוקמו על הקיר בצורה אנכית ולא אופקית, מייצר טוויסט מעניין. ועוד דוגמה הוא הקיר כוח באמבטיה שמורכב מאריחים מיוחדים שהותקנו בצורה אנכית ואופקית לסירוגין ומשתלבים בצורה טבעית עם משטח הקוריאן הלבן ועם הפורניר אגוז של הארון".

עוד אלמנטים שנבחרו באבני טל היא כל מערכת הסניטריה המשולבים בחדרים הרטובים

"מדובר בחוויה מדהימה שלא זכיתי לה לפניכן. שילוב של שפע חומרים ייחודיים לצד הכוונה מקצועית ממוקדת, עטירת ידע ומפרגנת ללא ספק יובילו אותו לאבני טל גם בפרויקטים הבאים". מסכמת ג'סיקה.