לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

בית פרטי בשרון – אירה שריג

תכנון ועיצוב: אירה שריג     צילום: גלית דויטש

בית פרטי בשרון שדרש שיפוץ מן היסוד, תוך שמירה על קווי המתאר הקיימים והתאמה של החלל לצרכיהם של הדיירים החדשים.

"למשפחה הזו רציתי לעצב בית עם אופי שונה, שיבוא לידי ביטוי, בין היתר, בחומריות מעניינת ומגוונת – יצירת קולאז' של גוונים וטקסטורות. אקלקטיקה במיטבה", מספרת שריג על הויז'ן שלה עוד בשלבי התכנון.

בעלי הבית שוחרי אמנות שגם עוסקים ומבינים באמנות, ומכאן גם בעלי טעם משובח בכל הקשור לאסתטיקה ועיצוב ולהם עין מוקפדת ומדויקת לשימוש בחומרים והשילוב שלהם. "לכן, מיד הבנתי שהמקום עבורם זה באבני טל – שפע החומרים הייחודי שם יאפשר יצירה אינסופית של שילובים ויישומים. שם אין חמרים שאפשר למצוא בכל חנות/מגזין/בית. שם אני אמצא משהו אחר – סיפור אחר, וזה בדיוק עונה לצורך שחיפשתי" אומרת אירה. 

"ואכן, ליקטנו אוצרות: אריחי הבטון של המותג RO מקולקציית QUILET  עם דוגמת התחרה נבחרו לריצוף החוץ. כך שמיד עם פתיחת שער הכניסה, נחשפים לריצוף המשגע הזה, שאסור להפריע לו. מלווה בדלת ברזל שחורה, טיח לבן וזו פשוט הצגה". מתארת המעצבת ומוסיפה, "הבית כולו חופה בפרקט מעושן, שבגלל קירותיו האלכסוניים של המבנה, נבחר בפלנקים רחבים וכיווניות ההתקנה טשטשה את האלכסונים. גם המדרגות חופו בפרקט כדי לייצר רקע אחיד  לכל ה"תכשיטים"- אמנות ופרטי ריהוט בעלי אופי ייחודי".

"לאמבטיות נבחרו , גם הם באבני טל, חיפויים עם "פאטרנים" עדינים ועל זמניים, שלא דובקים בטרנדים. ולהשלמת המראה, הבית כולו עטוף צמחיה ועשיר בפתחים המכניסים אור טבעי המחמיא לחומרים העשירים מאוד באופיים הייחודי", מסכמת אירה שריג.