לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

בית פרטי בנס ציונה – מיכל שיש ורויטל אגוזי

תכנון ועיצוב: מיכל שיש ורויטל אגוזי צילום: עודד סמדר

פרויקט משותף של מעצבת הפנים מיכל שיש (שתכננה לדיירי הבית את המשרדים שלהם) והאדריכלית רויטל אגוזי. השתיים משתפות פעולה מספר שנים, במגוון פרויקטים, ומלוות את הלקוח משלב ייעוץ ברכישת המגרש ועד הכניסה לבית מאובזר ומעוצב.

בפרויקט בנס ציונה מדובר בזוג ו05 ילדים. מדובר היה בבית פרטי ישן, שנבנה בשנות ה-50 עבר הריסה ובניה מחדש. כאשר הבית בנוי במרכזו של מגרש צר וארוך בגודל 700 מ״ר ומכיל 3 מפלסים ו-2 גינות. הסגנון העיצובי שהכתיבו הדיירים הוא עיצוב ביתי לא מנקר עיניים, פרטיות תוך שמירה על תאורה טבעית ושילוב אמנות וחדשנות עיצובית. פרט חשוב נוסף – שולחן אוכל שיכיל 50 איש לאירוח.

כך תכננו את הקונספט העיצובי שמתחיל בפטיו מרכזי, חבוק לכל אורכו במשרביית קוריאן גיאומטרית, מה שמאפשר מעבר אור טבעי ומחלק את חלל הבית ל-2 אגפי מגורים נפרדים, כך שלילדים המתבגרים ולהורים, לכל אחד, תהיה פרטיות מרבית. החלל תוכנן במטרה לתת מענה על כל הפונקציות שהוגדרו ולשמור על עיצוב קלאסי מחבק שנעים לחיות בו.

השימוש בקוריאן ובעיצוב הגיאומטרי ממשיך גם בחיפוי החוץ של הבית. לשם נבחרה באני טל אבן טבעית, גם היא בהנחה גיאומטרית אורכית. אבן זו חוזרת גם באדני החלונות וכך למעשה יוצרת חליפה אחת תואמת לחלל החיצוני. את הבריכה "קישטנו" בפסיפס של המותג האיטלקי SICIS, גם הוא מקולקציית החומרים של אבני טל, שיוצר אמירה עיצובית מפוארת ומרשימה. גינת האירוח המרכזית במתחם הבריכה, נסגרת בימי החורף למשטח אחיד ופונקציונאלי. וגינת הנוי קדמית, מייצרת חוצץ מהרחוב ומאפשרת שמירה על הפרטיות ומעבר טבעי ונעים אל הבית.

הבית כולו חופה בריצוף אפרפר גרניט פורצלן שנשבר בחללי המגורים והמרתף שם שילבנו פרקט פישבון. חדרי האמבטיה שבסמוך לחדרי השינה קבלו סגנון מודרני מונוכרומטי עם חיפויי קיר על גווני האפור. כל החומרים שצוינו נבחרו באולם התצוגה של אבני טל.

ניתן להרחיב רבות אודות הפרויקט רחב הידיים והמדהים זה, אך יותר טוב מכך…. התמונות מספרות הכל!

 

 

OUR NEWSLETTER

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו חשיפה למניפת חומרים ולוחות השראה היפים והעדכניים ביותר בעולם העיצוב והאדריכלות.