לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

הוט קוטור במתכת

דצמבר 14, 2021

 

בשנים האחרונות מככבת המתכת בעיצוב הפנים, כבר לא רק כחומר מתועש ונוקשה המצוי במפעלים ובתעשיה. כיום משתלבת המתכת כמעט בכל פרויקט החל ממשרדים,  בתי מגורים ואפילו במלונות, ספא ומכוני יופי.

העבודה העדינה במתכת כמו "מעלה" את החומר שלב נוסף, כאילו נפרש עבורה השטיח האדום והיא  מקבלת "לוק" הוט קוטור חדש בדמות פסיפס. מראה עמוס גלאם או חיספוס גראנז'י מדליק שאי אפשר להתעלם ממנו, אשר נכנס במלוא המרץ לעיצוב במגוון סגנונות.

 

 

יישום הפסיפס המתכתי יוצר מראה שהוא ספק חומר ספק יצירת אומנות שכן יכולת המשחק עם החומר מאפשרת שילובים נועזים של צבע, טקסטורה וברק – כמו לובש הקיר את השמלה הכי יפה בעיר.

המתכת תמיד נחשבה לחומר רב עוצמה, איכותי, בעל נוכחות  דומיננטית ותכונות אופי של חוזק ואיכות. אך כשהופכת לאלמנט דקורטיבי ייחודי כפסיפס, מתווספת לחוויה גם תחושה של אלגנטיות.

חלקיקי המתכת והפליז מעוצבות לתערובת מחשמלת של גדלים, גימורים וצורות, כל אחת מהן מביאה הצהרה אמיצה המגדירה מחדש את גבולות העיצוב.

 

 

פסיפס המתכת מגיע במגוון של גימורים: נירוסטה מוברש, פלדת אל חלד מנוקדת ופליז  ועוד, וכן צורות שונות דוגמת: ריבועים, אדרת דג, אובאלי, לבנים קטנות, מתומנים, עיגולים ועוד.

כל פיסת מתכת עוברת שני תהליכי גימור המאפשרים שימור החומר במיטבו לאורך זמן וללא בלאי. כמו כן, באמצעות תהליך פטנטי  ייחודי נמנעת תחושת חשמל סטטי מהחומר.

איך מיישמים? בואו תראו את הגלריה המטריפה שהכנו לכם וקבלו השראה …