לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

הברקה של בריקים

ינואר 27, 2021

אבני טל ונוניס גלרי מציגים: הבריקים שלא דומים לשום דבר שראיתם

חברת S.anselmo  האיטלקית, שבמשך כל שנות קיומה ייצרה לבני בריק מסורתיים המאפיינים את הבניה באירופה הקלאסית, החליטה בעשור האחרון לשנות כיוון והחלה לייצר את הדור החדש של הבריקים. "העיצוב חדשני ומתוחכם ומנעד המחירים רחב, החל מעלות שווה לכל כיס ועד לליינים יוקרתיים, שונים ומקוריים " אומרת מיכל הדר מנוניס גלרי.

בניין "שאנל" באמסטרדם הפך להיות לשם דבר בכל הקשור לשילוב שבין חדש לישן, מסורתי ומודרני ובאמת קשה להישאר אדישים לבריקים העשויים זכוכית יצוקה המהווים את שלד הבניין שעבר שימור ייחודי "מחוץ לקופסא". זה אולי פרויקט הדגל של S.anselmo"", אבל זהו רק קצה הקרחון או במקרה הזה קצה הבריק.

בנוסף לבריק הבדולח, העשוי זכוכית יצוקה, ייצרה החברה הוותיקה ליין שבו הלבנה נעטפת בגלזורה מיוחדת בצבעים עמוקים כמו בורדו, ירוק בקבוק וטורקיז, המעניקה לו מראה של בריק צבעוני אמנותי. את הבריקים המסורתיים, המגיעים בשלל טקסטורות וגוונים, פיתחה החברה לאלמנטים דקורטיביים ארכיטקטוניים. בפרופורציות, במימדים ובגאומטריות ייחודיות.

ליין נוסף ומיוחד הוא המשרביות, אותם אריחי לבנה קלאסיים מחוררים בגלזורה צבעונית או טבעית. "החברה מפתחת את המוצרים "COSTUME MADE" כך שמרעיונות של האדריכל או הלקוח נוצרות קולקציות יוצאות דופן וחדשניות ברמה עולמית. השמיים הם הגבול". מתארת מיכל הדר.

 

אופן הייצור של הבריקים מאוד מסורתי. השימוש נעשה בחומרים טבעיים בלבד, כאשר לרוב החומר הבולט והמרכזי הוא טרה-קוטה, אדמה אפויה. מאחר ויוצקים את החומר לתוך תבניות אפיה וכל לבנה מיוצרת בנפרד, כל לבנה נראית אחרת ומקבלת אופי משל עצמה וכך למעשה מתקבל מראה ייחודי, אקראי וססגוני.

את קולקציות הבריקים השונות ניתן לראות ברחבי העולם וגם בארץ כבר החלו להופיע מספר פרויקטים שלהם נבחרו הבריקים המיוחדים. "זו רק ההתחלה בארץ ואני צופה שגם פה זה יתחיל לתפוס תאוצה ולהשתלב בפרויקטים ייחודיים, ציבוריים ופרטיים כאחד. מאחר וטווח המחירים יכול לנוע החל מ-350  שח ל- 15 אלף שח למטר, כל אחד יכול למצוא את עצמו לפי יכולתו ולשלב את הבריקים בבית הפרטי שלו כחיפוי קיר, ריצוף חדרי אמבט, חיפוי קירות חיצוניים ורצפות". אומרת מיכל.

הליינים של san anselmo"" מוצגים ומשווקים בנוניס גלרי מבית אבני-טל >>> לפרטים: מיכל 050-6987336  מזי 052-2244162