לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

סטודיו אושרי אבירם ודנה קושמירסקי

הסטודיו עוסק בעיצוב פנים – תכנון, עיצוב והלבשת בתים, משרדים וחנויות. מטרתנו היא לעצב בשפה אחידה ומגובשת, ברמת אסתטיקה גבוהה – חללים בעלי אופי.

בכול פרויקט אותו אנו מעצבים, התוצאה מבטאת את התשוקה והכבוד שאנו רוכשים לחומרים הטבעיים וההתנסות והשימוש הבלתי פוסק שלנו בהם. השימוש בחומרים אלו, מתחבר גם לתפיסתנו העיצובית הדוגלת ב- "HONEST DESIGN" – לעיצוב השם לדגש שימוש בכנות החומר הטבעי.

תשוקתנו ומחויבותנו ליצירה ולעיצוב והאהבה לאנשים, מניעה אותנו לחשיבה מקורית וליצירה שמאתגרת אותנו בכול פרויקט מחדש. לכל אורך הדרך אנו מחפשים את השונה ולא נופלים למלכודת הנוחה של המוכר והבטוח. הצורך העז בחשיבה מקורית מייצר בכול פרויקט את השונות הייחודית לו. השפה העיצובית שלנו נכנסת לכול פרויקט אך החותם הסופי ניתן לו על ידי בעליו. בעבודה מול לקוחותינו אנו שמים משקל ודגש רב על התהליך וחשיבותו עבורם ודואגים לכך כי ייהנו ממנו וכי תיווצר תחושת חיבור חזקה לתוצאה הסופית.

התכנון עבורנו, הוא השלב האומנותי והיצירתי ביותר בתהליך ולכן לנו הוא גם השלב הכייפי והמעניין ביותר. תמיד נשאף לייצר עיצוב שהוא מעבר לזמן, עיצוב יצירתי ומחדש, מודרני ובעיקר רלבנטי לסגנון חיים של נוחות בת זמנינו.

Tranquillity הפרויקט של אושרי ודנה

גלריה

BLUSH – דירת נופש תל אביבית

גלריה

פנטהאוז תל אביב

גלריה

LINEAR

גלריה

דירה תל אביבית

גלריה

דירת HOMEY

גלריה

דירת אקסלוסיב

גלריה

דירה בלב השוקק של תל-אביב

גלריה

דירת בוטיק בתל אביב

גלריה

דירה בגבעתיים.

גלריה

דירה בתל-אביב

גלריה

משרדים בתל-אביב.

גלריה

בית פרטי בתל אביב

גלריה

בית פרטי בתל-אביב.

גלריה

OUR NEWSLETTER

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו חשיפה למניפת חומרים ולוחות השראה היפים והעדכניים ביותר בעולם העיצוב והאדריכלות.