לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

רהיטי המתכת של De-Castelli שוברים את חוקי הכבידה

אוקטובר 31, 2017

חברת De-Castelli האיטלקית – ששמה יצא למרחוק בזכות יכולתה לשלב בין מסורת ואמנות לבין חדשנות טכנולוגיות – מוכיחה שוב שרהיטי מתכת יכולים להיות עדינים, רכים ואלגנטיים.

בקולקציית הרהיטים ששמה "מעקב אחר זהות", חברת De-Castelli בחרה לעבוד עם 7 נשים מעצבות, השונות זו מזו בגיל, במוצא ובגישה, ליצירת רהיטים שמפארים את המתכת ומעצימים את הפוטנציאל הנשי שלה.
הגימורים הייחודים, בשילוב חשיבה פורצת דרך, הופכים כל רהיט ורהיט בקולקציה לאלמנט אמנותי בעל נוכחות מרשימה.

את קולקציית רהיטי המתכת ניתן למצוא רק אצלנו באבני טל ונוניס' גלרי, בית של חומרים.

LONGING CABINET
מאת: ניקה זופנק

מורכבת מתאים מרובעים קטנים, השידה האלגנטית הזו מתכתבת עם המזנונים של פעם שבתוכם נשמרו – הרחק מהישג ידם של הילדים – העוגיות ושאר דברי המתיקה. מפתח אלגנטי לכול תא מוסיף לאייקוניות של השידה. המראה הרומנטי של השידה מקבל טוויסט מעניין באמצעות השימוש בנחושת. שלמות הגימורים מוכיחה שאין תחליף לידע ולניסיון של חברת De-Castelli בהפיכת מתכות לפריט ריהוט שכל אחד משתוקק להחזיק בבית.

POLIFEMO
מאת: אלנה סלמיסטרו

הארון שנראה כמו ענק אצילי בעל עין אחת, הוא גרסה אצילית וחדשנית של ארון הבגדים שכולנו מכירים. העין המעוצבת, רגלי המתכת הקטנות והניגודיות בין החלק העליון המסיבי והחלק התחתון העדין, יוצרים אלמנט עיצובי שאי אפשר להסיר את העיניים ממנו. ה"ענק" הוא פריט ריהוט יוצא דופן שיוצר רושם עז בכול חלל שבו הוא נמצא.

ELIZABETH
מאת: נטלי דיואז

אליזבת תשמח לקבל את פניכם בכניסה לבית או ללובי של בניין ציבורי. כפות רגליה הקטנות, והקימורים הרכים מזמינים ליטוף עדין. ציפוי המתכת הזהובה הדקה וגימורי הנחושת המפולשת, יוצרים ויברציות כמו במנגינה קלאסית. הגליות של החומר מעניקה לשידה חיוניות קצב וניחוח נשי.

SCRIBBLE
מאת: פרנצ'סקה לנזאבצ'יה

סדרת שולחנות הקפה הזו חוגגת את הגימורים האמנותיים של De-Castelli. המתכות האריסטוקרטיות מקבלות את יופיין באמצעות תהליך חמצון שחושף את הנשמה הנשית והאלגנטית של המתכת. שולחנות הקפה נראים כמו ציור מינימליסטים שנוצרו באמצעות משיכות מכחול עדינות.

VOMERE
מאת: דונאטה פארוצ'יני.

אף על פי שהוא עשוי כולו ממתכת, השולחן שלפניכם מצליח להישאר קליל. זהו פריט עיצובי שמדגים כיצד קלות וחופש יכולים להיוולד מתוך הכבדות של החומר. הצורה פורצת הדרך מבטאת את הידע הייחודי של De-Castelli בעיצוב מתכות. המבנה המאורך של השולחן הוא אסימטרי לחלוטין. רגליי המתכת שמשולבות אחת בשנייה מאופייניות בזוויות מעוגלות ליצירת ניגודיות, ואילו אלמנטים בודדים משני צדדי הרגליים מוסיפים נוכחות לשולחן.

PAINTING
מאת: אלכסנדרה בלדרסקי

נופים חלומיים, שמי לילה זרועי כוכבים וגבעות שנראות כמו גלים של ים – המחיצה של אלכסנדרה נראית כמו תפאורה הלקוחה מהצגת תיאטרון סוריאליסטית. הגוונים הכרומטיים האופייניים ל – De-Castelli, שנוצרו הודות לתהליך החמצון, נראים כמו צבעים מבהיקים על קנבס.

VOLTE
מאת: קונסטנס גיסיסט

טוטם המדפים מוכיח שגם מתכות יכולות להיות חמות, נוחות, אלגנטיות, מלאות חן ובו בזמן גם נמרצות וחיוניות. הקווים הרכים של המדפים נתמכים על ידי כנפיים צדדיות בעלות צל נחושתי. המדף האחרון, הוא מגירה שמשלימה את האנסמבל המתכתי. אין צורך להשעין את הטוטם על הקיר, ולכן ניתן לסגוד לו מכול מקום.

בין שמדובר בשולחן קפה, שידה בכניסה לבית או בארון מעוצב בחדר המגורים – רהיטי המתכת של חברת De-Castelli משנים את חוקי הכבידה בכול מקום שבו הם נמצאים.

 

OUR NEWSLETTER

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו חשיפה למניפת חומרים ולוחות השראה היפים והעדכניים ביותר בעולם העיצוב והאדריכלות.