לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

מחדשים את הבית

ספטמבר 28, 2019

אחרי תהליך תכנון ועיצוב ממושך, ולקראת השנה המתחדשת עלינו לטובה, החזון הופך למציאות ו"אבני טל ונוני'ס גלרי" לקראת פתיחת שערי אולם התצוגה החדש.

מחנות בוטיק נישתית לריצופים וחיפויים, יצרנו תחת קורת גג אחת, "בית" לכל המסע העיצובי שעוברים הלקוחות, האדריכלים והמעצבים בדרך ליצירה האדריכלית השלמה. וזאת מבלי לגרוע מהאינטימיות, המשפחתיות וכמובן המבחר והמקצועיות שכה מאפיינים את אבני טל ונוניס גלרי, ועומדים בראש סדר העדיפויות שלנו.

"החתיכה החסרה"

מזה שנים ארוכות "אבני טל ונוניס גלרי" מהווה בית, אטלייה ותחנה חשובה לאדריכלים ומעצבים בתהליך עבודתם. תחילה כמותג שמתמחה בייבוא ועיבודי אבן ברמה הגבוהה ביותר, בהמשך כ"בית לחומרים" עם מותגי הפרקט, הגרניט-פורצלן וה"בייבי" של אבני טל – SOUL, בטון מעוצב שכולו 100% נשמה. אבל בחזונה של טלי אדרי -משהו היה חסר…

אחרי מחשבות והתלבטויות ארוכות, הוחלט להביא לאדריכלים מערכת מוצרים שלמה ומקיפה לתהליך הבנייה. כאן נכנסה לתמונה "החתיכה החסרה" בפאזל – המחלקה הסניטרית החדשה.

אל המשימה גויסה אדריכלית לילך לב-גרגיר, שלצד עבודתה השוטפת, החלה במלאכת הגיית המחלקה. לתהליך הצטרפה דנית חזות, הנדסאית אדריכלות מבריקה אשר היום עומדת בראש המחלקה ויחד נוצרה המחלקה הסניטרית "יש מאין". החל משלב בניית הקונספט, גיבוש חווית הרכישה והתמיכה הטכנית המקצועית שתינתן למשרדים המתכננים, ועד לבחירת הספקים והפריטים ולשילובם בתמהיל המוצרים הקיים של "אבני טל ונוניס גלרי".

משם המשיכה העבודה אל חידוש ושיפוץ אולם התצוגה ויצירת חלל שיכיל את השחקן החדש והמשמעותי, ולצידו מוצרי החברה. הלופט הישן והטוב, שכה אהבנו לאהוב, נהרס, ובמקומו מוקם בימים אלה (ואוטוטו גונג הפתיחה) אולם חדש ומיוחד, לא פחות מקודמו.

למעשה זוהי חנות הבוטיק הראשונה בענף, אשר תהווה בית אחד לכל האלמנטים הדרושים לתהליך השיפוץ והבנייה. עד היום שוק העיצוב בארץ מאופיין בעיקר בחנויות נישה שמוכרות קטגורית מוצרים אחת או לחילופין רשתות גדולות, שחווית הרכישה והשירות בהם לא מתאימות לכל יזם או לקוח.

"אבני טל ונוניס גלרי" מציבה רף חדש ושומרת על האופי הבוטיקי, המקצועי והאישי שכה מאפיין אותה, יחד עם חווית One Stop Shop ללקוחותיה. צוות המכירה מורכב כולו ממעצבות פנים ומאפשר בנוסף לשירות וייעוץ מקצועי בתפיסת החומרים ושילובם , תמיכה טכנית בכל הקשור לתהליך התכנון, השירטוט והפריסה בשטח.

רוח השינוי חייבה יצירת תמהיל רחב ומגוון – הן מבחינת אפשרויות עיצוביות והן מבחינת התקציב שהונגש לכל פרויקט כמעט.

המחלקה הסניטרית | מנהלת המחלקה: דנית חזות

חדרי הרחצה הינם ה"תכשיט" של הבית, המקום שבו אנו מתחילים את היום ומסיימים אותו, וככזה – מקדישים לו תשומת לב עיצובית מיוחדת. המחלקה הסניטרית של "אבני טל ונוניס גלרי" תציג מגוון רחב וייחודי של ברזים, כלים סניטריים, ארונות רחצה ואקססוריז, במניפה רחבה של עיצובים, סגנונות ותקציבים.  בחרנו בקפידה רבה מותגים וותיקים ומוכרים לצד מותגים אירופאים אקסקלוסיביים שיימכרו בבלעדיות באבני טל.

מחלקת בטון | מנהלת מחלקה: מיטל לוי

SOUL הינו מותג הבית של אבני טל, והוא למעשה פרי יצירתה של טלי אדרי, הבעלים של חברת אבני טל. בשיתוף פעולה עם המעצב התעשייתי מאור אהרון, החלום הפך למוצר ייחודי אשר מביא עימו בשורה עיצובית: חומר שנתפס כ"אפור", קר ותעשייתי מקבל תפנית מפתיעה באמצעות עולם טקסטורות עשיר ומפתיע, מגוון גדול של גוונים טבעיים ושלל צורות, מידות ודפוסים. SOUL הכניסה "נשמה" בבטון.


מחלקת אבן | מנהלת מחלקה: סלין בן בסה

בבחירה מוקפדת ומחושבת נבחרו ממחצבות האבן ברחבי העולם אבנים בעלות אופי, יופי, עוצמה ועמידות. העיבודים, הטקסטורות והגוונים של האבנים לצד היכולת לייצר בתפירה אישית את המוצר הסופי הופכים את קשת האפשרויות לאינסופית. כל אבן מתהדרת בחריצים, גידים, עורקים ומרקמים שונים המאפיינים אותה וכך מעניקים לבחירה הסופית בידול לצד נוכחות עוצמתית.

מחלקת פרקטים | מנהלת מחלקה: מיטל לוי

האהבה שלנו לעץ טבעי לצד התשוקה לחדשנות סגנונית הביאו אותנו לבחירה המדוקדקת בקולקציות הפרקטים המוצעות בגלריה. לצד המשטחים הקלאסיים ניתן למצוא גוונים ייחודיים, משטחים משובחים וכמובן צורות, טקסטורות וסגנונות המתכתבים עם הטרנדים העולמיים בענף העיצוב.  עוד ניתן למצוא את קולקציית "פרקט פירוקים" המורכבת מלוחות עץ שנלקחו מכנסיות, טירות עתיקות, אסמים, מסילות פסי רכבת ועוד.

מחלקת גרניט פורצלן | מנהלת מחלקה: מורן לרנר

נבחרת אריחי גרניט פורצלן מציגה קשת ייחודית נרחבת של אריחים שנבחרו בקפידה ממיטב חברות הבוטיק האיטלקיות. הקולקציה מביאה זיגוגים חדשניים, טקסטורות ושלל צבעי הקשת של אריחי הגרניט פורצלן, המאפשרים התאמה מלאה לסגנון העיצוב ולא פחות חשוב מכך – לתקציב. בין אם מדובר בחיפוי פנים או בחיפוי חוץ, כל אחת מקולקציות הגרניט פורצלן מתאפיינת בחוזק, בעמידות ובמראה יוצא דופן ששומר על הנראות והאיכות לאורך שנים.

נוניס גלרי | מנהלות מחלקה: מיכל הדר ומזי אשכנזי

המחלקה מביאה את עלית החיפויים בעזרת מותגים הנחשבים כיום ל"הוט קוטור" בענף העיצוב. מיטב המותגים המשלבים בין יוקרה ייחודית ואוונגרדית לעשייה בתפירה אישית, ושילוב על טכניקות בעבודת יד, יוצרות אומנות פורצת דרך ומביאות זן חדש של חיפויים היוצרים עושר ויזואלי בחלל כולו.

מחלקת WOOD-SKIN | מנהלת מחלקה: אדר' לילך לב-גרגיר

חברת WOOD-SKIN נוסדה בשנת 2013 במילאנו ע"י קבוצה של אדריכלים, מעצבים ומהנדסים צעירים החולקים תשוקה לפרטים, לחומר, לחדשנות  ולסביבות עבודה דיגיטליות. הקבוצה שמה לה כמטרה לגשר על הפער בין תצוגה דיגיטלית רעיונית מורכבת לסביבת המבנה הפיזי . ובפשטות – להפוך חלומות ורעיונות גרפיים עיצוביים מורכבים, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת- למציאות פיזית ולשפה אסתטית חדשה באדריכלות. בזכות הפטנט הטכנולוגי הרשום Wood-Skin®, תוכלו להפוך חומרים כמו עץ, מתכת, לבד, למינציות, מראה ועוד – לאריג גיאומטרי תלת-ממדי גמיש וניתן לדיגום חופשי ועיצוב באתר.

מחלקת זליז' | מנהלת מחלקה: סי דיקמן

אם תרבויות אקזוטיות ומסורות עתיקות מעוררות אתכם  אריחי זליז' הם לגמרי הטאצ' הייחודי שחיפשתם. אריחי החמר שמקורם באדמת ההרים של פאז במרוקו נעשים בעבודת יד עתיקה ומדויקת שמשווה להם מראה גולמי וייחודי. פסיפס אריחי החמר נמכר באבני טל בבלעדיות וניתן למצוא מנעד אפשרויות רחב בשלל דוגמאות מסורתיות ובעושר של גוונים בוהקים.

מחלקת חיפויי קיר אמנותיים – פרסקות

Inkiostro Bianco Art & Technologies, הינה חברת בוטיק איטלקית המובילה תפיסה ייחודית בתחום חיפויים בקנה מידה גדול, תוך שילוב יצירות אמנות וטכנולוגיה מתקדמת באינסוף עיצובים וסגנונות, שיש בכוחם "להלביש חלל באופי".

קבוצת המעצבים המובילים את החברה, שמו להם כמטרה את החזרת הפרסקות- יצירות האמנות אדירות המימדים שהיו בשימוש עוד בעת העתיקה, בימי הביניים וברנסנס. את הדוגמא הנבחרת (מתוך קולקציה אינסופית בעיצוב החברה או בהתאמה אישית) ניתן להדפיס בטכנולוגיה מתקדמת ע"ג ויניל, פורניר או אריג עשוי סיבי זכוכית ומתאים גם לחללים רטובים, לריצפות ולoutdoor. הפרסקות מופקות במימדי החלל המתוכנן, קלות ליישום ולנקיון. ניתן ליישמן גם על נגרויות, חיפויי קירות וריהוטים. השימוש בפרסקה בחדרים רטובים הינו מהפכה של ממש.

קולקציות הפרסקו לקיר או לרצפה, שנמכרות בבלעדיות באבני טל ונוניס' גלרי, מתאימות בעיקר לחללים ציבוריים כגון לוביים, מסדרונות וחדרים של בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, משרדים ועוד, אבל גם בבתים פרטיים, כחיפוי לאחד מהקירות המרכזיים – הפרסקו יכול לשנות את מראה החלל מהקצה אל הקצה.

מחלקת קריאטרה – CREATERRA

אבני טל בשיתוף פעולה עם המותג הייחודי קריאטרה, המציג חזון אקולוגי, עיצוב עדכני וייצור כחול-לבן. אריחי קריאטרה מיוצרים אך ורק מחומרים טבעיים. כל גוון שמתקבל הוא שילוב ייחודי של אבקות אבן, חולות, חרסיות וסיבים מן הצומח. רוב חומרי הגלם הם מקומיים והם אינם עוברים שריפה כמו קרמיקה ועל כן מכניסים לחלל נוכחות של חומר טבעי חי ומקומי. הגוונים השונים של האריחים הם תוצר ישיר של תכולת החומר, ללא פיגמנטים או תוספים, כך שהעושר הצבעוני והדינמיות שלהם מאפשרים ליצור חללי פנים ייחודיים ועשירים ממש כמו בטבע.

 

 

 

 

 

 

 

OUR NEWSLETTER

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו חשיפה למניפת חומרים ולוחות השראה היפים והעדכניים ביותר בעולם העיצוב והאדריכלות.